Erik Skrattar Åt Hennes Tilltag Och Känner Att Känslorna För Henne Bara Ökar I Styrka.

Björn tyckte direkt:
– Då får dom ju fixa ett enkelrum till dig också. Hur tror du annars att man som 22-årigt biträde gjorde när man skulle hjälpa en jämnårig kille med att kissa, om han inte kunde fixa det själv? Han stötte hårt i Marika medan hennes krafter till synes tog slut. Knappt en minut senare knackade det på dörren. Speciellt på morgnarna var det ju lite kinkigt, dom ville ju gärna pissa upp i taket, om du förstår vad jag menar.Det kan ju finnas lite moraliska synpunkter, men vi struntar i dom just nu.

Bryggan

Kuken stod rakt ut i väntan på vad som skulle hända här näst.
Hennes ansikte är vänt åt mitt håll och jag kan se att den har börjat, hennes mun är öppen och hon är djupt koncentrerad.
Jag greppade en handuk och slängde på mig mina badbyxor….vafan jag skall bara ta en paus.
Det gick säkert fem minuter utan att hon rörde en fena och jag började fundera om hon läste något riktigt avtändande.Inget för mig.
Hon lägger ihop benen och liksom masserar fittan med låren i små korta knipande rörelser.
Det bultade i både hjärta och nedre region när jag långsamt sneddade över gärdet till den skyddande stallväggen och tog mig fram till en punkt där jag kunde överblicka badplatsen utan att bli sedd från något håll.

Jag började slicka och kyssa hennes kön. Och förresten, vad skall du göra under tiden, jag skulle ju inte vilja att du ligger med någon annan?

Min fru tog Elins man i handen och ledde honom till soffan där hon satte ner honom. Jag la mig ner på golvet och Elin besteg mig.

Låna honom gärna när du vill, han gör precis vad du vill, stönade min fru till svar.

Jag stod ett tag och tänkte igenom det hela. Hon tog tag i min hand och lät fingrarna vandra längs kanten på hennes fitta och sedan lät hon ett finger glida in i henne.

Vi dansade varenda dans och jag nöp henne lite då och då i baken och när det blev tryckare höll jag varje hand på varsin skinka. Jag kände att det skulle gå för mig med så jag sprutade rakt upp i hennes fitta. Du är fullt tillräcklig för mig. Då gick det för Elins man och hans kuk förminskade snabbt i stolek.

Eriks sommarlov Del 2

Erik går hem till Frida och ringer på dörren. Då kanske hon äntligen börjar leva upp igen.
– De allra bästa vänner, svarar Erik och kramar henne.
– Jävlar, ropar hon ut. Han älskar Karin också, men på ett annat sätt.
Karin står fortfarande i dörren och hör hans frågor. Han tittar på mobilen och ser att klockan är lite över midnatt. Jag går ut i ladugården.
– Åjo, säger Karin. Erik skrattar åt hennes tilltag och känner att känslorna för henne bara ökar i styrka. Han hittar färgen och penslar i ladugården.

Leave a comment